Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adatbázis manager


  • A hirdetés 357 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. Non-Life értékesítési Call Center csapata

ADATBÁZIS MANAGER munkatársat keres.

Munkavégzés helye: Lurdy ház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Call Center adatbázisainak kialakítása, paraméterezése és működtetése,
  • adatbázisok karbantartása, felügyelete, társosztályokkal való együttműködés, igényeik beépítése a rendszerekbe,
  • együttműködés a Call Center marketinggel,
  • közreműködés az adatbázis alapú értékesítési kampányok kialakításában, felépítésében, az adatbázisok szegmentálása az ügyfélszegmensek szerinti értékesítési stratégia kialakításához,
  • adatbázis ellátottság biztosítása, adatbázis beszerzés csatornáinak felkutatása, adatbányászat,
  • kapcsolattartás a külső partnerekkel,
  • a tervszámok teljesülésének figyelemmel kísérése, értékelése, ha szükséges a változtatás kidolgozása,
  • rendszeres és ad-hoc adatszolgáltatás, leválogatások, adatlisták összefésülése, kialakítása, statisztikák, riportok készítése. 

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • adatbázis kezelés területén szerzett tapasztalat,
  • erős Excel használat elengedhetetlen, SQL ismeret előny,
  • erős logikai érzék, erős informatikai véna, analitikus, elemző gondolkodás,
  • igényes, precíz, gyors és tervszerű munkavégzés,
  • nyílt, aktív, dinamikus személyiség. 

Amit kínálunk:

  • biztos, versenyképes jövedelem (alap- és mozgóbér),
  • stabil háttér, motiváló munkahely, modern irodai környezet,
  • lendületes szakmai csapat tagjaként folyamatos szakmai fejlődés.

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • képes felelősségteljesen dolgozni,
  • precíz és terhelhető,
  • monotonitástűrése erős,
  • jó csapatjátékos.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzát - jövedelemigény megjelölésével - az  e-mail címre várjuk. Kérjük, jelentkezésében a megpályázott pozíciót pontosan tüntesse fel!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Billing Team Lead

Randstad Hungary Kft.

Our client is a highly reputable company within...
Budapest


German or Italian Speaking Logistic Coordinator

Exact Solutions Kft.

Location:BudapestResponsibilities:Coordinate th...
Budapest


Logisztikai ügyintéző német nyelvtudással

HAYS Hungary Kft.

Érdekel a logisztika területe és folyékonyan be...
Budapest