Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Adatbázis manager


  • A hirdetés 505 napja lejárt

Az AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt. Non-Life értékesítési Call Center csapata

ADATBÁZIS MANAGER munkatársat keres.

Munkavégzés helye: Lurdy ház – 1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.

Leendő munkatársunk feladatai:

  • Call Center adatbázisainak kialakítása, paraméterezése és működtetése,
  • adatbázisok karbantartása, felügyelete, társosztályokkal való együttműködés, igényeik beépítése a rendszerekbe,
  • együttműködés a Call Center marketinggel,
  • közreműködés az adatbázis alapú értékesítési kampányok kialakításában, felépítésében, az adatbázisok szegmentálása az ügyfélszegmensek szerinti értékesítési stratégia kialakításához,
  • adatbázis ellátottság biztosítása, adatbázis beszerzés csatornáinak felkutatása, adatbányászat,
  • kapcsolattartás a külső partnerekkel,
  • a tervszámok teljesülésének figyelemmel kísérése, értékelése, ha szükséges a változtatás kidolgozása,
  • rendszeres és ad-hoc adatszolgáltatás, leválogatások, adatlisták összefésülése, kialakítása, statisztikák, riportok készítése. 

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • adatbázis kezelés területén szerzett tapasztalat,
  • erős Excel használat elengedhetetlen, SQL ismeret előny,
  • erős logikai érzék, erős informatikai véna, analitikus, elemző gondolkodás,
  • igényes, precíz, gyors és tervszerű munkavégzés,
  • nyílt, aktív, dinamikus személyiség. 

Amit kínálunk:

  • biztos, versenyképes jövedelem (alap- és mozgóbér),
  • stabil háttér, motiváló munkahely, modern irodai környezet,
  • lendületes szakmai csapat tagjaként folyamatos szakmai fejlődés.

Küldje el jelentkezését, ha úgy gondolja, hogy

  • képes felelősségteljesen dolgozni,
  • precíz és terhelhető,
  • monotonitástűrése erős,
  • jó csapatjátékos.

Amennyiben úgy érzi, hogy a fenti elvárások illenek Önre, és szívesen lenne tagja egy nemzetközi nagyvállalat magyarországi lelkes csapatának, úgy fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajzát - jövedelemigény megjelölésével - az  e-mail címre várjuk. Kérjük, jelentkezésében a megpályázott pozíciót pontosan tüntesse fel!

Helyek Budapest
Pest
Kategória Bank / Biztosítás / Pénzintézet
Asszisztencia / Adminisztráció
Minimális tapasztalat 1 év
Szükséges iskolai végzettség Középiskola
Munkaidő tipusa Teljes munkaidő
Egyéb hasonló állások Önnek
Lengyel nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs

Trenkwalder Kft

Nemzetközi hátterű partnercégünk újonnan felépü...
Budapest


Horvát nyelvű ügyfélszolgálati munkatárs

Trenkwalder Kft

Nemzetközi hátterű partnercégünk újonnan felépü...
Budapest


Junior Service Desk Team Leader

Trenkwalder Kft

Our international partner is looking for new me...
Budapest