Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu
ACD Specialist (Budapest) 
IT Services Hungary Kft.
Hozzáadva: 2016.12.22.
Hirdetés azonosító: 933386
lejárt
FELADAT


A Deutsche Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló részlegeként a T-Systems integrált megoldásokat kínál az üzleti világ és a társadalom közös jövőjének biztosítása céljából. Globális infrastruktúrájú adatközpontjain és hálózatain keresztül a T-Systems informatikai és kommunikációtechnológia (ICT) szolgáltatásokat nyújt multinacionális vállalatoknak és közintézményeknek. Közel 46 000 munkavállaló dolgozik azon világszerte, hogy iparági tapasztalatát és az ICT innovációit ötvözve magas hozzáadott értékkel egészítse ki ügyfelei alapvető üzleti tevékenységét.
Az IT Services Hungary Kft. (ITSH) a T-Systems International 100 %-os tulajdonú magyar leányvállalata. Az informatikai és telekommunikációs tanácsadási szolgáltatások széles köréből vállalatunk az informatikai megoldások menedzsmentjére és kiszervezésére, valamint fejlesztésre és rendszerintegrációra összpontosít.
Csapatunkba olyan kollégákat keresünk, akik szeretik a kihívásokat, és életük részeként végzik hivatásukat.
Let IT be your passion!


  • Service Desk követelmények megvalósítása call flow programming, adaptáció, és riportolás alapján
  • Sztenderd dokumentációk és publikációk előkészítése és frissítése, és központi platformokon való elhelyezésük
  • Szerver platform ellenőrzése, End to End felelősségvállalás az Avaya rendszerért incidens esetén
  • Avaya támogatási specialistákkal és már beavatott szervezetekkel való kapcsolattartás és együttműködés
  • Készenlét vállalása
  • Implementációs és transzformációs projectek (utazást beleértve) támogatása


  • Felsőfokú végzettség informatikai területen
  • 2-4 év networking tapasztalat (networking, call routing módszerek és gyakorlatok átfogó ismerete)
  • Költség menedzsmentben, és üzleti adminisztrációban való tapasztalat
  • Vezetői tapasztalat nem elvárt, de javasolt
  • Hatékony kommunikáció
  • Prezentációs készségek
  • Tárgyalási készségek – fair tárgyalási mód, fenntartható eredményekkel
  • Pénzügyi rálátás
  • Proaktív megközelítés
  • Csapatmunka
  • Változása való hajlandóság, rugalmasság
  • Ügyfél-, érték- és teljesítmény orientáció
  • Networking, Avaya technológiák ismerete
  • Jogosítvány megléte feltétel
  • Felsőfokú angol nyelvtudás 


- Young and friendly team
- Continuous development opportunities in IT and languages (parallel English and German), career opportunities within the company
- Modern and comfortable working environment in Infopark

 
PROFIL

Jelentkezés - IT Services Karrieroldal
 

Kategória
IT / Informatika
Régió
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Space Planner / Sales Support

Haworth Kft.

HAWORTH POSITION DESCRIPTION Space Planning POS...
Budapest, Pest


Global Service Desk Lead

DIAGEO Üzletviteli Szolgáltatások Kft.

Global Service Desk Lead   Diageo is the world...
Budapest, Pest


Global Incident and Request Lead

DIAGEO Üzletviteli Szolgáltatások Kft.

Global Incident and Request Lead   Diageo is th...
Budapest, Pest