Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Accounts Payable Representative (Romanian and English speaking)(RC-6410)

Régió:

Budapest

JOB Személyzeti Tanácsadó Kft.
Hozzáadva: 2017.09.23.
Hirdetés azonosító: 857764
lejárt

 

Ensuring that invoice elements are correct (supplier details, address, tax calculations, currency and amount etc.);
Responsible for quality and timely processing of non-PO invoices and PO invoices. Matching PO invoices to Purchase Orders and managing Purchase Order exceptions. Work closely with Procurement to resolve any PO related issues;
Responsible for quality and timely settlement of all employee expense claims;
Troubleshoot Invoice, Employee Expense problems and escalations, solution process issues, and interface with technical support to resolve systematic problems;
Ensure that all Invoices and employee expenses are processed 100% compliant to the company's policies and procedures;
Identify and select Withholding tax and VAT tax codes for the invoices.
 
Elvárás:
College or University degree in Finance or Accounting or experience in an Account Payable shared services environment;
Fluent Romanian AND English knowledge;
Accept a fixed-term contract until 31 May 2015;
Working knowledge of MS Office;
High level of numeric skills, financial/accounting skills is a plus;
Strong investigative and analytical skills;
Adaptability;
Team working skills.
 
Előny:
Experience of working in an international context;
 
Amit nyújtunk:


 

Kategória
Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Munkavégzés helye
Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
Csomagoló-raktáros

Trenkwalder Kft

Villamosipari termékeket gyártó partnerünk szám...
Bács-Kiskun


Betanított munka

Trenkwalder Kft

 Szolnoki fém-ipari vállalat megbízható munkahe...
Jász-Nagykun-Szolnok


Folyamatfejlesztő

Hire-One Kft.

Pozíció leírása:A termelés hatékonyságát előseg...
Bicske, Budaörs, Tatabánya