Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt


  • Keeping of companys books (booking of invoices, bank statements, inventory, wages, accruals and any other necessary bookings)
  • Preparation of statements for controlling (monthly and quarterly closings, data reconciliation, etc.)
  • Preparation of management reports, assistance in budget planning
  • Monitoring of tasks with deadlines, observation of the deadlines thereof
  • Management and control of daily proceeds records
  • Supporting of Chief Accountants work in accordance with his/her instructions
  • Keeping in order of letters and other documents handled by him/her
  • The observation of effective laws, administrative and internal orders in the course of his/her action
  • Minimum two year experience in similar job
  • Upper-Intermediate English language level (spoken and written) - must
  • High skills in Microsoft programs, especially in Excel - must
  • Knowledge of Exact software-advantage
  • Able to work independently and in a team
  • A great opportunity to gain relevant experience in a fast growing international company
  • Multinational and young environment.
Munkavégzés helye Magyarország,Budapest
Kategória Pénzügy / Számvitel / Kontrolling
Szükséges iskolai végzettség -
Régió Budapest
Egyéb hasonló állások Önnek
VAT Accountant

PBS International Kft.

Country:   Hungary (+36) • ...

Sales Account Manager


Sales Account Manager – Hungarian Speaking Resp...

IT szolgáltatás menedzser

OTP Bank NyRt.

Az OTP Bank Nyrt. IT szolgáltatás menedzser m...