Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

Account Payable specialist

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Hozzáadva: 2016.11.29.
Jelentkezési határidő: 2016.12.03.
Hirdetés azonosító: 1098164

Tesco állások


A Tesco Nagy-Britannia vezető élelmiszer kiskereskedelmi hálózata. Magyarországon több mint 22 000 munkatársat foglalkoztat, és évente mintegy 1500 új munkahelyet teremt. Az ország egyik legnagyobb munkaadójaként tudjuk, hogy felelősséggel tartozunk dolgozóinkért. Mindent megteszünk azért, hogy a legkülönbözőbb végzettséggel és háttérrel rendelkező kollégáinknak stabil munkahelyet és egyedülálló karrierlehetőséget biztosítsunk. További növekedésünkhöz munkatársakat keresünk az alábbi munkakörbe:
Munkakör megnevezése: Account Payable specialist
Munkavégzés helye: 2040 Budaörs, Kinizsi u. 1-3.
Mit jelent?: The UK based Tesco is presented in 10 countries all over the world including Ireland and Thailand.
Tesco operates in Hungary since 1995 and its head office is located in Budaörs. The company has built the country's biggest retail chain by running more than 200 stores all over Hungary.
More than 800 colleagues work together in our head office in Budaörs. We cooperate in 4 countries structure with the Polish, Czech and Slovakian teams on a daily basis to offer the best to our customers.
Feladatok: - Support the Financial Transaction (Accounts Payable, Invoice matching, Key Financial Control) projects, active participation in developments / projects which related to the department
- Liaise with external and internal auditors, Key Financial Control coordinators
- Maintenance the user accesses on Oracle and on HABEL systems, maintenance of other details on Verisae and Purchase Order module
- Cooperate with relevant departments including: Legal, Product Team, IT, etc?
- Identify process issues that arise from Transactional Processing Assessments
- Organize work to be able quickly and skillfully respond to the changing circumstances
Amit nyújtunk: According to our colleagues:
- Great team spirit that means you can work together with dedicated and enthusiastic colleagues
- Onboarding programs and trainings so you can learn and develop yourself continuously
- Flexible working, we support to work from home once or twice a week in most of the head office positions
- Company buses from Boráros square and Déli railway station which by you can get to Budaörs in 15-25 minutes
- Other advantages are for example: easy to park your car, we have company cantin, coffee shop and several team building programs
Amit kérünk: - Secondary education
- Min 2 years of relevant experience in working in accounting department preferably with accounts payable
- Level of English: upper intermediate
- Strong PC skills - MS Office, especially good knowledge of Excel and Oracle
- Strong interpersonal skills, with the ability to understand and engage with internal and external customers
- The ability to remain calm under pressure whilst working to and meeting required deadlines
- Responsibility
- Good organization and methodical approach
- Customer focus
- Independency and open mind

Előnyként értékeljük, ha: - University degree preferably in Finance/Accounting
- Certificate of independent accountant
- Knowledge of IFS
Szükséges végzettség: Érettségi
Szükséges nyelvismeret: Angol ( Közép, nyelvvizsga nélkül )
Szerződés típusa: Határozatlan
Előnyt jelent: - University degree preferably in Finance/Accounting
- Certificate of independent accountant
- Knowledge of IFS
Jelentkezés határideje: 2016.12.02.
 

Jelentkezés

 

Egyéb hasonló állások Önnek
Adatrögzítő diák - HR területen (Referenciaszám: PJ5181)

Pannonjob Kft.

Multinacionális partnerünk megbízásából keresün...


Termelési operátor (szálláslehetőséggel) -Székesfehérvár (Referenciaszám: Pj3610)

Pannonjob Kft.

Székesfehérvári neves, multinacionális autóipar...


Pék dagasztó

Tesco-Global Áruházak Zrt.

Munkakör megnevezése: Pék dagasztó ...