A turisztikai marketing és értékesítés új irányai

A technikai fejlődés, a marketingcsatornák átalakulásának folyamata a turizmust sem kíméli. Mobil platformokra optimalizált felületek, tartalomközpontú hirdetési megoldások, mindezek mellett pedig precíz és megfelelő adatokat szolgáltató mérési módszerek szükségesek ahhoz, hogy az iparágban működő cégek talpon maradjanak. A sikeres, „webáruház-szerű” működésen túl általában szükség van némi pluszra is a bevételnövelés érdekében: hűségprogramokkal, új piacok kialakításával és erős térségi együttműködésekkel lehet bővíteni a szolgáltatáskínálatot. A Menedzserképző Központ II. Turisztikai Konferenciáján az új trendek alapjaitól a különleges, egyedi megoldásokig sokféle témából meríthetnek ihletet a résztvevők.

Ezúton szeretnénk Önt és kedves munkatársait meghívni a Turisztikai Managerek Szövetségének fő szakmai partnerségével megrendezésre kerülő, „Fókuszban az élmény - a turisztikai marketing és értékesítés új irányai” című eseményre. A 2014. május 15-ei (csütörtök) konferenciának a budapesti Corvin Dumaszínház ad otthont.

A programból:

reszponzív weboldalak
új mobilmegoldások a szállodaiparban
tartalommenedzsment az idegenforgalomban
kék-óceán stratégia
online mérési stratégiák
egyedi terméktulajdonság, integrált kampányok és a szervezetek közötti összefogás
hűségprogramok

turisztikai-marketing

A Hoteljobs.hu és a Cvonline.hu ügyfelei, partnerei és hírlevél olvasói részére a kedvezményes részvételi díj: 12 000 Ft+áfa. /A díj tartalmazza a vendéglátást, a szervező a vendégek részére térítésmentes parkolást biztosít./

A konferenciáról bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat, a kedvezményes regisztrációra a következő hivatkozáson van lehetőség: JELENTKEZÉS