A topjob.hu és a cvonline.hu egy kézbe került - meghatározó változások a magyarországi internetes álláspiacon

Alig látott napvilágot a hír, miszerint az állásportálok között hosszú ideje kiemelkedő CV-Online a 2009-es Superbrands Program díjazottja lett, máris újabb információk vetítenek előre változásokat az internetes álláspiacon. Az Északkelet-Magyarországon piacvezető szerepet betöltő Inform Média Kft., amely egyéb offline és online médiumok mellett a topjob.hu, valamint négy specifikus állásportál tulajdonosa, a CV-Online felvásárlásával újabb országos online toborzási felülettel bővítette portfolióját.

Az Inform Média Kft. 2006-ban indította útjára a topjob.hu állásportált, amely 3 év alatt teljes lefedettséget ért el a keleti régióban és napjainkban már országos ismertségnek örvend. A dinamikus növekedésnek köszönhetően mára Magyarország első 5 állásportálja között szerepel. A CV-Online immár 10 éve meghatározó szerepet tölt be a magyar álláspiacon, az elmúlt években számos elismerést vívott ki magának (Deloitte - Technology Fast 50 - Central Europe – 2006, Népszabadság - Az 50 legígéretesebb magyar cég – 2006, Superbrands 2009). Olyan egyedülálló kezdeményezésekkel büszkélkedhet, mint a Sales Guru, az álláskeresők számára támogatást nyújtó állásblog, valamint a brandépítést szolgáló Corporate Insight.

A két országos és teljes spektrumot lefedő oldal mellett négy szakmaspecifikus portál (Medijobs.hu, Techjob.hu, Officejobs.hu, Hoteljob.hu) könnyíti az álláskeresők elhelyezkedési lehetőségeit és segíti a cégek toborzási tevékenységét.

A felvásárlás által megteremtődött a lehetőség arra, hogy gyökeres átalakulás induljon meg a piacon, hiszen két dinamikusan növekvő cég egyesüléséről van szó, amelyek már eddig is kiemelkedő eredményeket mutattak fel területükön.

„A jelenlegi gazdasági körülmények között különösen nagy jelentőséggel bír az akvizíció, hiszen az így kibővült szolgáltatásokkal és megemelkedett hirdetői bázissal az állásportálok még tökéletesebben tudják kiszolgálni a rohamosan növekvő számú álláskeresői réteg igényeit. Ugyanakkor az egyesülésnek köszönhetően 180 ezer fősre duzzadt önéletrajz-adatbázis, valamint a még szélesebb körű ismertség és látogatottság a munkaadók számára biztosít maximálisan versenyképes alternatívát az eddig egypólusúnak vélt piacon”– nyilatkozta Szabó Szilvia, a CV-Online Business Managere.

„A CV-Online magyarországi divíziójának új tulajdonosa biztosíték arra, hogy az ország eddig is legdinamikusabban fejlődő állásportálja még tovább erősödjön,” értékelte az adásvételt a 6 kelet- és közép-európai országban meghatározó szerepet betöltő CV-Online csoport ügyvezető igazgatója, Tóth Gábor. „Az Inform Média internetes álláshirdető site-okat összefogó hálózata, a CV-Online-nal kibővülve, egy hajszálnyira került attól, hogy átvegye a vezető szerepet a hazai piacon és innovatív, hatékony és mindenki által megfizethető szolgáltatásaival új korszak kezdődjön az internetes toborzás területén.”
A topjob.hu csoportot képviselő Inform Média Kft. ügyvezető igazgatója, Szabó Miklós hasonlóképp kommentálta a lépést: „Célunk az, hogy együttes erővel meghatározóbb szerepet töltsünk be az internetes álláspiacon, amelyet az új network által biztosított kiemelkedően magas minőségű szolgáltatások és adatbázis garantálásával tudunk elérni.”

"A személyzeti tanácsadói piac oldaláról megközelítve, nagyon fontos, hogy legyen egy olyan felület, amely országosan is ismert, de regionális szinten is erős. A topjob.hu és a cvonline.hu egyesülése most kitölti ezt az űrt a piacon." - fejezte ki szakmai véleményét Csaposs Noémi, az Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének elnöke. "Örülünk annak, hogy a CV-Online kreatív marketingszemlélete és ügyfélközpontúsága az Inform Média offline és online támogatottságágával párosul, így a két oldal erősségei összeadódnak és magas hozzáadott értéket biztosítanak a szakmának."

További információ:
www.cvonline.hu
www.topjob.hu
vagy az info@cvonline.hu e-mail címen