A személyes márka és a storytelling szerepe

szemelyes markaÖn, XXI. századi vezetőként a személyiségének kisugárzásával és stílusának egyediségével (személyes márka), másrészt újszerű, meggyőző kommunikációjával (storytelling) tud nyomot hagyni. A személyes márka és a storytelling kapcsán egyre növekvő az érdeklődés és az igény a hazai menedzsment körében. Egyre gyakrabban vetődik fel a kérdés: hogyan fejleszthetők, illetve hogyan alkalmazhatók igazán jól ezek az új, izgalmas eszközök?


A Menedzserképző Központ, 2013. december 3-án (kedd), Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben megrendezésre kerülő „A személyes márka és a storytelling ereje- Új lehetőségek és eszközök a vállalatvezetésben című eseménye most lehetőséget nyújt arra, hogy egy újszerű workshop élményével gazdagodjon, melynek során megszerezheti mindazt a gyakorlati tudást, amely a vezetői munkában Önt új utakon indíthatja el.

Mi a célunk a konferenciával?
A célunk kettős: egyrészt pozicionálni a személyes márkát és a storytellinget, megmutatva az egymáshoz való viszonyukat, a jelentőségüket és a hatásukat, másrészt gyakorlatorientált módon betekintést nyújtani a fejlesztési módszerekbe, eszköztárba.

A rendezvényről bővebben a szervező honlapján olvashatnak az érdeklődők.

 

A Cvonline.hu ügyfelei, partnerei és hírlevél olvasói egyedi, 15% kedvezménnyel regisztrálhatnak az alábbi felületen:

http://www.menedzserkepzokozpont.hu/regisztracio/cvonline/20.html