A PR szerepe a médiapiac átalakulásának, a marketingbüdzsék csökkenésének időszakában

Mit gondol az újságíró a PR cégekről? Mi lehet a blogok szerepe a magyar internetes újságírásban? Mik a PR lehetőségei napjaink átalakuló, válságban lévő médiapiacán? Hogyan látják a nagyvállalatok a PR ügynökségek munkáját? Valóban felfutóban van hazánkban a PR kommunikációs szegmens, vagy tiszavirág életű a fellendülés? Hogyan „húzhatja ki a gyufát” a PR-es az újságírónál? A szakma legaktuálisabb kérdéseire keressük a választ a sajtókommunikációs szegmens minden érintettjét megszólaltató konferencián, melyet a Menedzserképző Központ és a Tonic Reklám Kft. közösen valósít meg.

 

A 2013. június 6-án (csütörtök), Budapesten megrendezésre kerülő esemény célközönsége a PR tanácsadók, PR ügynökségek képviselői, és a közép- és nagyvállalatok PR munkatársai, kommunikációs vezetői, szóvivői, illetve a marketingkommunikáció területén dolgozó menedzserek.

 

Az előadások témáiból:

A PR iparág jelene, trendjei, jövője
A PR a csúcsra tör?
Az újságírás trendjei, az újságírói munka jelene és jövője
A blogok, bloggerek szerepe napjaink online újságírásában
A sajtókommunikáció szerepe a marketingkommunikációban
Az újságírás és a „másik oldal”
Konfliktusok a PR-es és az újságíró között
Pr konferencia


A konferencia részvételi díja: 27 000 Ft + áfa, azonban a CV-Online ügyfelei, partnerei és hírlevél olvasói részére 15% kedvezményt biztosítanak a szervezők! /A feltüntetett engedményen felül további kedvezmény nem vehető igénybe./

A konferenciáról bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat:

http://www.menedzserkepzokozpont.hu/esemeny/10.html

 

Az egyedi engedmény az alábbi regisztrációs felületen érvényesíthető:

http://www.menedzserkepzokozpont.hu/regisztracio/cvonline/10.html