A digitális marketing új dimenziói

2015-ben az online lehet a hazai hirdetési piac legnagyobb szelete, hiszen a digitális reklámpiac óriási fejlődésen megy keresztül. A digitális világ, nap mint nap még a legjobb szakembereket is kihívások elé állítja, és a kérdés az, hogy a rohamos technológiai fejlődéssel ki, hogyan tartja a lépést.

Menedzserképző Központ workshopját azoknak a cégvezetőknek, marketingeseknek, és digitális világ iránt érdeklődőknek ajánljuk, akik szeretnék az online reklámozás jelenlegi trendjeit átlátni, tisztában akarnak lenni azzal, hogyan kell megfelelő digitális marketing stratégiát tervezni, hol tart ma a közösségi média, illetve hogyan építsünk márkát digitális eszközök segítségével. 

A tematikából:

■ Az online médiaköltés összeállítása és megtervezése; mi az, amit a vállalat maga is meg tud tervezni, mi az, amihez külső partner, ügynökség segítsége szükséges
■ Online videoeDMnative hirdetések, mobilmarketing
■ Hatékonyságmérés - milyen adatokat nyerhetünk ki a webanalitikából, amit az értékesítési stratégiához tudunk felhasználni?
■ SEO, online PR
■ Social platformok esettanulmányai
■ Márkaépítés a digitális térben: hogyan aktiváljuk a márkánkat, milyen eszközöket használjunk, mennyi időbe és költség ráfordításba kerül? Mi az a consumer funnel?

A workshop trénere a Hinora Marketing Group ügyvezető igazgatója, Hinora Bálint lesz.

Az eseményről bővebben a Menedzserképző Központ honlapján tájékozódhat, a Cvonline.hu hírlevél olvasói, és a Russmedia Digital Kft. partnerei részére kedvezményes jegyeket biztosít a szervező, a regisztrációra az alábbi hivatkozáson van lehetőség:JELENTKEZÉS