A CV-Online "vitamint" ajánl a helyi és nemzetközi vállalatoknak

A CV-Online „Vitamin a jobb üzletért” kampánya néhány hónapja fut Közép-, Kelet-Európában. A vállalat jelenleg a nyugat-európai piacon is ezzel az ajánlattal szeretne megjelenni, így a régi EU tagállamok is hozzáférhetnek az új tagállamokban élő magasan képzett munkaerőhöz.

Emma Toth-Plumtree, a CV-Online ügyvezetője elmondta, hogy a „Vitamin a jobb üzletért” ötlete a lettországi CV-Online-nál született, ahol a hosszú, hideg és kemény tél után az értékesítő és marketinges munkatársak úgy gondolták, egy kis vitalitást és életet kell vinni a vállalatok életébe.

A „vitaminok”, azaz a friss, tehetséges, jól képzett, több nyelvet beszélő jelöltek releváns munkatapasztalattal rendelkeznek a főbb szektorokban és tudományokban. A CV-Online elehetőséget kínál ezen egyéniségek felkutatására a korlátlan álláshirdetéssel és adatbázis-hozzáféréssel (adott időintervallumra) nagyon kedvező áron. Mostanáig több, mint 200 vállalatot segített a CV-Online „vitamin adagja” és ez a szám csak nőni fog egészen kora őszig.

A CV-Online-t 1996-ban alapították Észtországban és jelenleg Lettországban, Litvániában, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Magyarországon, Oroszországban és Romániában van jelen és tagja a CVO Groupnak, a régió vezető HR megoldásokat kínáló vállalatának. A CVO Finance, CVO Sales & Marketing, CVO Technology divíziói toborzással és fejvadászattal, a Simplika munkaerő kölcsönzéssel, és a CVO Outsourcing kihelyezett HR szolgáltatásokkal foglalkozik. 2005-ben a csoport árbevétele meghaladta a 13,6 millió Eurot.