A CV-Online a kiemelkedő márkák közt – Superbrands 2009

A Superbrands Program keretében 2009-ben is odaítélték a legjobb fogyasztói márkáknak járó díjakat. A 14 tagú, független marketing- és kommunikációs szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében idén a CV-Online márka is Superbrand minősítést kapott.

„A Superbrands díj Magyarországon is egyre nagyobb tekintélynek és elismerésnek örvend, ezért is megtisztelő számunkra, hogy idén a CV-Online is részesült ebben az elismerésben. Számunkra ez a kitüntetés azt is jelenti, hogy mind az álláskeresők mind a munkaadók pozitívan értékelik szolgáltatásainkat, hasznosnak tartják tevékenységünket. A Superbrands díj megerősít minket abban, hogy jó úton járunk és ösztönöz bennünket, hogy továbbra is fejlődésre és a minőségi szolgáltatásra törekedjünk" – mondta Szabó Szilvia, a CV-Online magyarországi Business Managere.

A díj azért is megtisztelő számunkra, mert ez egyfajta visszajelzés a tekintetben, hogy az álláspiac szereplői értékelik emberközpontúságunkat, rugalmasságunkat és innovatív megoldásainkat, melyekkel a piac változásait követjük.

Különösen fontosnak tartjuk, hogy éppen az idei évben nyertük el a Superbrands díjat, hiszen jelen gazdasági körülmények között kiemelkedően fontos az állás nélkül maradtak segítése, valamint a munkaadók és munkavállalók összekapcsolása. A CV-Online eddig is törekedett és ezután is törekedni fog arra, hogy minél szélesebb körben szolgálja ki mind a munkaadók mind a munkavállalók változó igényeit, igyekszik mindig egy lépéssel a piac előtt haladni technikai és szolgáltatásbeli vívmányaival.

2009-ben immár ötödször indult el a fogyasztói márkákat díjazó Superbrands Program, mely státusz segítségével a sikermárkák egy, a fogyasztók számára is ismert csapat tagjaként öregbíthetik hírnevüket. Idén azok a márkák bízhattak a sikerben, amelyek tisztelik a partnereiket, rugalmasak, képesek erős személyes márkákat felvonultatni és elhiszik, hogy győzhetnek – mondta Dr. Serényi János a Superbrands Bizottság elnöke.