Szolgáltatás / Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat állások


Találatok száma 16

állás

.
 

Feliratkozás állásértesítőre Icon_sn_rss

Értékesítő   Az Otthondepo.hu egy építőanyagokkal és lakberendezési cikkekkel foglalkozó webáruház, ahol minden otthon felépítéséhez és felújításához szükséges termékek széles választéka várja az érdeklődőket: építőanyagok, csempék, padlólapok, szaniterek és ezek kiegészítői. A vállalk...

 
Továbbküldés
 

RENAULT BUDAPEST MÁRKAKERESKEDÉSEK Mechanikus munkafelvevő munkatársat keres: Feladatok: munkafelvétel színvonalas és gyors munkavégzéssel az ügyfelek szakszerű és korrekt tájékoztatása és kiszolgálása Elvárások: középfokú, szakmai végzettség és szakmai tapasztalat ügyfélközpontú sze...

 
Továbbküldés
 

Angolul és oroszul beszélő CC- ügyfélszolgálatos Feladatok: Bejövő hívások fogadása, időpont egyeztetés sz.e. ügyfelek visszahívása betegút szervezés Ügyfélpanasz kezelés, Fenti feladatok elvégzésének dokumentálása A leendő munkatársunk felé támasztott igények: Önálló, precíz munkavégz...

 
Továbbküldés
 

A 17. éve országosan sikeresen működő Royal BorházCall center találkozó szervezőkollégákat felvesz A pozíció célja: találkozók megszervezése ügyfelek és értékesítési képviselőink között  Feladatok: Kimenő hívások indítása, elsősorban cégvezetők felé, számítógépen keresztül. A felhívott ...

 
Továbbküldés
 

Call Center Operátor   A Crome Communication Kft. keres Call Center munkatársakat hosszú távra az alábbi munkakörökbe: Teljes munkaidős Call Center Operátor (H-P 8 óra) Részmunkaidős Call Center Operátor (H-P 6 óra, 12-18) Feladatok: Ügyfél-elégedettségi hívások elvégzése Ügyfélszolgála...

 
Továbbküldés
 

Védőeszközök forgalmazásával foglalkozó társaság értékesítési referenst keres.   Elvárásaink: legalább főiskolai végzettség, jó kommunikációs képesség, többéves kereskedelemben eltöltött gyakorlat.   Jelentkezés: Fényképes önéletrajzaikat a lent megadott e-mail címre várjuk.

 
Továbbküldés
 

Jelige: 2014_EB_CCQE Vevői kapcsolattartó minőségbiztosítási mérnök Feladatok: Vevői minőségügyi reklamációk nyomon követése, kezelése Minőségmódszerek alkalmazása a problémamegoldásban Együttműködés a társosztályokkal (gyártás, fejlesztés, projektvezetők) Elsőminta dokumentációk össze...

 
Továbbküldés
 

A Medicover Közép-Kelet-Európa és Magyarország vezető magán-egészségügyi szolgáltatója,  ellátásszervezője és biztosítója. Folyamatosan bővülő, sikeres magyarországi csapatunkba új munkatársat keresünk Ügyfélkapcsolati menedzser pozícióba. Feladat: Az ügyfélkapcsolati menedzser feladat...

 
Továbbküldés
 
 
 
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése