Szolgáltatás / Ügyfélszolgálat / Vevőszolgálat állások Budapest


Találatok száma 22

állás

.
 

Feliratkozás állásértesítőre Icon_sn_rss

Hozzáadva: 2015.09.03.
HAYS Hungary Kft.

Italian Speaking Sales RepresentativeAn Sales Representative position with fluent English and Italian knowledge is open at one of our prestigious multinational client operating a newly established Business Service Centre in Budapest.The primary aim of the Sales Representative position i...

 
Továbbküldés
 

  A KÖZBESZERZÉSI HATÓSÁG a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. §-a alapján pályázatot hirdet INFORMATIKAI HELPDESK MUNKATÁRS munkakör betöltésére – határozatlan időre – az Informatikai Főosztályra (2 fő).   A közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatl...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.09.02.
Kempinski Hotel Budapest Rt

A Kempinski luxus szállodacsoport hazai tagszállodája, a Kempinski Hotel Corvinus Budapest keres Guest Relation Managert   Főbb feladatok: A Guest Relation részleg irányítása, melynek feladata a VIP vendégek fogadása, szállodai tartózkodásuk során kiemelt figyelemben való részesítése, ...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.09.02.
AEGON Magyarország Általános Biztosító Zrt.

Értékesítési csoport vezetése és fejlesztése Pénzügyi tanácsadók munkájának irányítása és motiválása Toborzás, kiválasztásÚj tanácsadók mentorálása Értékesítési és ügyfélmegtartási tervek megvalósítása Közvetlen beszámolási kötelezettség a területi igazgató felé

 
Továbbküldés
 

Megbízónk az egyik hazai legnagyobb közműszolgáltatókból álló országos szövetség, amely közel 170 tagvállalatot képvisel, mind a hazai szabályozási rendszerben, mind a nemzetközi szervezetekben. Jelenleg bővülő csapatukba keresünk munkatársat  statisztikus - elemző munkakör betöltésére....

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.09.01.
Exact Solutions Kft.

LocationBudapestResponsibilities:Handle and document all incoming requests or incidents within the contractually agreed timeframesProvide technical assistance to user via phone, email or other channelsFollow up on existing tickets and escalate unresolved cases to relevant support teamsL...

 
Továbbküldés
 
 
 
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése