Asszisztencia / Adminisztráció állások Hajdú-Bihar


Találatok száma 14

állás

.
 

Feliratkozás állásértesítőre Icon_sn_rss

Ügyfélszolgálati Asszisztens – határozott idejű Feladatok: Az ügyfélszolgálati funkciók ellátása, az ügyfelek fogadása és kiszolgálása A szolgáltatáshoz kapcsolódó üzemeltetési funkciók ellátása Házipénztár kezelése, kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák iktatása, ellenőrzése, keze...

Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.02.27.
Alarm Wachter Kft.

Értékesítési munkatárs Biztonságtechnikai cég debreceni üzletébe értékesítési munkatársat keres értékesítési és adminisztratív feladatok ellátására. Pályakezdők jelentkezését is várjuk! Főbb feladatok: értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció felügyelete, vezetése, készletek kezelése ...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.02.27.
Cégnév elrejtése

Az ország egyik legeredményesebb integrált PR ügynöksége debreceni irodájába  Személyi asszisztens/Account Managert keres. Ha ügyesen bánsz a szavakkal,  és az emberekkel jó szervező vagy igényes vagy a munkádra akkor köztünk a helyed. Fő feladatok: Igazgató teljes körű támogatása (sz...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.02.27.
Cégnév elrejtése

Klinikai Kutatások Adminisztratív feladatainak ellátásához Munkatársat keresünk. Főbb feladatok: A klinikai vizsgálatok adminisztrációjával kapcsolatos feladatok ellátása A klinikai vizsgálatok során keletkező; dokumentáció kezelése A klinikai kutatásokat segítő számítógépes programok h...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.02.27.
Cégnév elrejtése

Debreceni startup elektronikai cég keres kimagasló motiváltságú kollégátaz alábbi munkakörbe: irodavezető / ügyvezetői asszisztens   Főbb feladatok, munkák: A cég adminisztratív működésének megszervezése és üzemeltetése Ügyviteli rendszer kezelése (termékeladások és anyagbeszerzések int...

 
Továbbküldés
 

Recepciós

Hajdú-Bihar

Hozzáadva: 2015.02.27.
Campus Hotel Zrt.

A debreceni Campus Hotel recepciós kollégát keres.   Elvárások: Hostware rendszerismeret angol nyelvtudás   Az önéletrajzot és motivációs levelet március 3-ig várjuk a megadott e-mail címre.

 
Továbbküldés
 

Debreceni partnercégünk számára keresünk, folyékony angol nyelvtudással személyi asszisztenst.     Feladatok: Angol nyelven kapcsolattartás a partnerekkel és a vásárlókkal (elektronikusan és telefonon keresztül is) Ügyvezető munkájának közvetlen segítése Szerződések, dokumentumok átolva...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.02.27.
Cégnév elrejtése

Az alábbi munkakör betöltésére keresünk munkatársakat: -          Adminisztrátor/Pénztáros  Az óraszaküzleti munkakör betöltéséhez az alábbiak szükségesek. A megfelelő jelölt tökéletes gépírástudással rendelkezik, képes rövid idő alatt elsajátítani a raktárkezelő és számlázó programok m...

 
Továbbküldés
 

  Képzeld el… hogy munkahelyedről hazafelé menet beugrasz a kedvenc fodrászatodba, ahol elkészítik gyönyörű frizurádat… a ClientFirst költségén. Autódat szervizbe viszed vagy alkatrészre van szükséged? A ClientFirst hozzájárul a költségekhez. Megleped a kedvesed egy wellness hétvégével...

 
Továbbküldés
 

Otthonról végezhető munkára vágysz korrekt fizetésért? Akkor ezt Neked találták ki!Londoni apartmanokat kiadó cég keres Reservation Assistant-ot. A munka 100%-ban online, ezért 100%-ban Magyarországról, otthonról végezhető!.Ez egy teljes munkaidejű állás, tehát nem valami mellett, hanem...

 
Továbbküldés
 

Kész vagy új kihívásokra? Rendelkezel középfokú német nyelvtudással, és régóta fontolgatod anémetországi munkavállalást?Jártas vagy az adminisztráció és adatrögzítés, adatfeldolgozás terén?Lelkiismeretesen dolgozol, és jól tudod az idődet menedzselni?Amennyiben minden kérdésre IGEN a vá...

 
Továbbküldés
 
 
 
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése