Asszisztencia / Adminisztráció állások Budapest


Találatok száma 192

állás

.
 

Feliratkozás állásértesítőre Icon_sn_rss

Hozzáadva: 2015.09.02.
Adecco

Kiemelt szellemi és irodai területen dolgozó munkatársak kölcsönzésével és közvetítésével foglalkozó irodánk Partnercége számára Logisztikai ügyintéző munkatársat keresünk. Feladatok: Kül- és belkereskedelmi ügyletek lebonyolítása Rendelések, visszaigazolások kezelése Kapcsolat...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.09.02.
Source Executive Recruitment

  Marketing asszisztens   Partnerünk a világ második legnagyobb, folyamatosan fejlődő és terjeszkedő gyorséttermi hálózata. Magyarországi csapatukhoz keresünk jelenleg új munkatársat Marketing asszisztens pozícióba. Munkavégzés helye: Budapest (belváros) Főbb feladatok: Marketing elem...

 
Továbbküldés
 

Feladatkör:Megrendelések adminisztrálása és nyomonkövetése. Kapcsolattartás az anyavállalattal. Általános irodai feladatok, mint például levelezés, telefon kezelése, időpont egyeztetések. A könyvelési feladatok előkészítésében való segítség.Végzettség:Minimum középfokú.Szakmai tapasztal...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.09.02.
Grafton Recruitment Kft

PozícióleírásOur multinational client operating in the trading sector is looking for a new colleague in the following position:Customer Service AssistantTasks and responsibilities:- Keeping contact with clients and customers- Coordinate marketing related campaigns, processes- Coordinat...

 
Továbbküldés
 

Irodavezető

Budapest

Hozzáadva: 2015.09.02.
Trenkwalder Kft

Multinacionális partnerünk számára keresünk munkatársat az alábbi pozícióba:IrodavezetőFeladatok: Az irodaház működtetésével összefüggő feladatok önálló elvégzéseÉrtekezletek szervezése és támogatásaAutó és mobiltelefon flotta teljes körű kezelése és adminisztrációjaBeszállítókkal való ...

 
Továbbküldés
 

For our Multinational Partner we are looking for an experienced Executive Assistant.Feladatok: - Providing overall executive and administrative support- Manage the day to day operations of the office- Schedule and organize meetings; plan and coordinate events- Being aware of the strateg...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.09.02.
Randstad Hungary Kft.

On behalf of our Budapest-based prestigious clients we are continuously looking for English speaking Temporary Receptionists.Feladatok: • Handling incoming and outgoing phone calls, faxes and post efficiently• Greeting visitors from all level of seniority• Taking care of general office ...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.09.02.
Randstad Hungary Kft.

Feladatok: The role holder is a proactive Account Manager who acts as the desk based point of contact for the customer/partner developing long term customer relationships. He/she is responsible for delivering against personal revenue targets and closing own contracts, as well as engagin...

 
Továbbküldés
 
Hozzáadva: 2015.09.02.
Randstad Hungary Kft.

Our multinational client is a prestigious telecommunication company with worldwide presence, for which we look for Desk Based Service Manager to their Budapest-based business services center.Feladatok: - The role holder is responsible for service development/service improvement activiti...

 
Továbbküldés
 
 
 
 
 
x

Kérjük, ossza meg velünk véleményét!

Visszajelzés küldése