Az álláshirdetés lejárt.
Aktuális állást talál az aktív állásajánlatok között: új keresés indítása itt
www.cvonline.hu

2nd Level IT Helpdesk Analyst

Régió: Budapest

HAYS Hungary Kft.
Hozzáadva: 2015.10.02.
Jelentkezési határidő: 2015.10.09.
Hirdetés azonosító: 939805
lejárt

 

 
 
2nd Level IT Helpdesk Analyst
A 2nd level IT Helpdesk Analyst position is open at our multinational partner who operates a Shared Service Center in Budapest. To their new colleague the company offers a friendly and professional work environment and the opportunity to be a part of a newly established project.

As a 2nd level IT Helpdesk Analyst your responsibilities will include:
• Provide voice, email and virtual desktop technical support to end users
• Handle issues escalated by the 1st level Analysts within an agreed time limit
• Proactively monitor and perform escalation processes
• To assist the Service Management Team with technical aspects and liaise with Team Leaders and Managers on different projects.
• Train and develop less experienced colleagues

You are the ideal candidate for the 2nd level IT Helpdesk Analyst role if you have at least 1 year of experience in a Technical Support role as a 2nd Level Agent, speak English fluently and can work in shifts.
EU citizenship or a Hungarian permanent residence permit is essential for this role.

If you think that the opportunity is for you, then don’t hesitate to apply for this position by sending your English CV to Magdolna Laczkó at E-mail cím megjelenítése
Munkavégzés helye: Budapest
 

Egyéb hasonló állások Önnek
Ügyfélszolgálati munkatárs

Work Force Kft.

Jól kommunikálsz - akár idegen nyelven is - az ...
Magyarország


IT Tanácsadó

Work Force Kft.

IT tanácsadó Feladatok:Partnerünk Tax Service L...
Magyarország


Raktáros Budapest

Work Force Kft.

Szeretne egy biztos helyen, hosszú távon dolgoz...
Magyarország