www.cvonline.hu

1st level helpdesk analyst


  • Az álláshirdetés 10 napja lett aktiválva

For one of our IT partners we are looking for a


1st level helpdesk analyst


Responsibilities:




  • Answers calls within stated time guidelines.

  • Analyses and interprets client inquiries to ascertain and solve issue.

  • Provides accurate and creative solutions to client problems meeting all pre defined quality measurements.

  • Escalates calls within stated guidelines.

  • Provides information, advice or instruction in response to client inquiries.

  • Provides a high degree of client satisfaction in all work undertaken.

  • Receives and records client inquiries and processes paperwork/systems relevant to client queries.

  • Liaises internally to enable client queries to be answered and problems solved.

  • High level foreign language knowledge: English and French/Spanish/German/Italian



Knowledge and Experience



Typically high school qualified with or without a relevant technical qualification or work experience.




Working place: Budapest




Applying for the job:


If you are interested, send us your Hungarian and English CV to the following e-mail address: E-mail cím megjelenítése




Közvetítési nyilvántartási szám: BPM/01/3619-1/2015-974


Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-72575/2014.

Helyek Magyarország
Kategória Egyéb
Egyéb hasonló állások Önnek
Bútorasztalos - Németország

Silverhand Hungary Kft

NémetországMunkavégzés helye: Németország szert...
Magyarország, Külföld


Autószerelő - Németország

Silverhand Hungary Kft

HUMunkavégzés helye: Németország Munkakezdés i...
Magyarország, Külföld


Bútorasztalos - Németország

Silverhand Hungary Kft

HUMunkavégzés helye: Németország Munkakezdés i...
Magyarország, Külföld