1+1 egyenlő 11?!- üzlet és filantrópia a CSR Szerda Klubesten

Nem kell az egész lépcsőt látnod! Csak tedd meg az első lépést! (Martin Luther King jr.) 1-1 csr projekt, 1-1 csr kezdeményezés „csak az első lépcső” egy-egy cég csr menedzsment-rendszerének a kialakításában, de már „kicsiben” magában hordozhat nagyon sok olyan értéket, eszközt, a rendelkezésre álló erőforrások szemrevételezését ahhoz, hogy a CSR/vállalati felelősség a cég DNS-vé váljon. A CSR Szerda Klubest erről szól 2015. február 25-én, a Benczúr Házban.

Ma Magyarországon a vállalati felelősség fenti megközelítése a népszerű és elterjedt. Egy CSR projekt lehet akár az első lépcsőfok, és maradhat egy elszigetelt, látszólag jól kommunikált projekt. Főként a média számára. Előszoba a CSR a cég egész működési rendszerébe való integrálásához. Vagy egy adhoc, a cég működési rendszerében alkalmi kommunikációs kampány szintjén marad. Bár rövid időre nagy publicitást kaphat.

A CSR kezdeményezés erősségeit felhasználva a siker ösztönző lehet a továbbépítkezéshez. Az „alacsonyan függő gyümölcsök leszedése” erőt ad a további csr folyamatok végrehajtásához.

És az sem elhanyagolható tény, hogy akár a két legfontosabb érintettünk bevonásával a dolgozóik, alkalmazottaink és a fogyasztóink révén, végső soron versenyelőnyre tehetünk szert.

CSR Program, üzlet és filantrópia (Fotó: Pinterest) A CSR Programok ha élvezik a fogyasztók támogatását, akkor a pletykamarketing révén növelik a vállalat reputációját. Ez pedig a cég pénzügyi teljesítmény további növekedéséhez járul hozzá.
Ha CSR Programunkban elégedett alkalmazottak is részt vesznek, akkor növekedhet munkájában az eredménye, termelékenysége. S nem fog más munkahelyre pályázni. Ami megint csak a cég jobb pénzügyi teljesítményét fogja növelni. Érdekesség, hogy egyes iparágakban a csr léte a magasabb minőség szinonimájává vált. Jellemző példa erre a szállodaipar
A CSR Programnak ez az egyszerűsített modellje. Jelezve, hogy egy tudatosan, szervezetten kialakított CSR Program milyen előnyökkel járhat.

 Kép forrása: CSR Program, üzlet és filantrópia (Pinterest)

Olcsó és gyors módja a fejlődésnek, ha más emberek (jelen esetben más cégek) tapasztalatából tanulunk. Olyanoktól, akik már minősített módon jól teljesítményt tettek le asztalra. Érdemes nem csak a saját iparágunkban széttekinteni, hisz más területeken is jó ötletekhez lehet jutni. Nem másolni, ötletekhez jutni! A fentiekről is beszélgetni fogunk a 2015 február 25-ei CSR Szerda Klubestünk vendégeivel:

  • Czank Szilárd, az SZ+C Studio Kft. üzletág vezetője (Zöld az építőiparban)
  • Dr. Markovics Gyula, az SCA Hygiene Products Kft. Public Affairs menedzsere (Libero, Zewa..)
  • Sárvári Krisztina, szálloda és értékesítési igazgató
    (Szaktudás Ház Zrt. szállodái: Oxigén Hotel & Zen Spa, Kék Duna Wellness Hotel)
  • Zolnai Emese, a Vodafone Magyarország Zrt. vállalati felelősségvállalás szakértője

Üzlet és filantrópia, 1+1 egyenlő 11. A részek összege meghaladja az összeget.
Klikk ide a további részletekhez és regisztrációhoz! >> http://www.csrhungary.eu/csr-szerda-klubest/